Od ponedeljka, 8. decembra 2025. godine, počinje sa radom uslužni centar namenjen pružanju pomoći građanima pri podnošenju prijave objekata u skladu sa Zakonom o posebnim uslovima za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima. Rad uslužnog centra biće organizovan do četvrtka, 5. februara 2025. godine.
Centar je namenjen svim građanima koji nisu u mogućnosti da samostalno izvrše elektronsku prijavu svojih nepokretnosti. Usluga će biti dostupna svakog radnog dana i subotom, na više lokacija:
Zgrada Gradske uprave, kancelarija br. 15 – radno vreme 08:00–18:00
Zgrada Doma sindikata – radno vreme 08:00–18:00
Zgrada Trezora (šalter sala u prizemlju) – radno vreme 08:00–18:00
Zgrada Službi mesnih zajednica (zgrada „Bebino”) – radno vreme 08:00–18:00
Građani koji dolaze u uslužni centar potrebno je da ponesu važeću ličnu kartu i dokaz o vlasništvu nad nepokretnošću.
Za lica koja ne mogu samostalno da se prijave elektronski, ali ni da dođu lično u centar, omogućeno je da prijavu izvrši ovlašćeno lice, uz uredno datu punomoć. Prijava se može podneti na šalterima uslužnog centra ili putem pošte.
Dodatne informacije dostupne su putem kontakt centra na broj 060/8355-250.
Brošura sa detaljnijim uputstvima takođe je na raspolaganju građanima.
Zvanične i najnovije informacije o primeni Zakona, kao i uputstva i odgovori na najčešće postavljena pitanja, nalaze se na sajtu: svojnasvome.gov.rs.














Ostavite komentar