Prijava objekata u Kruševcu ušla je u treći dan, a prema rečima načelnice Gradske uprave Vesne Anđelić, postupak protiče uz očekivane početne poteškoće, ali i uz sve veće interesovanje građana. Uslužni centri, koji su počeli sa radom 8. decembra, otvoreni su svakodnevno do 18 časova, a građani mogu prijaviti svoje nepokretnosti u Gradskoj upravi, Domu sindikata, Trezoru i zgradi Službi mesnih zajednica.
- Građani su mislili da je postupak mnogo jednostavniji, a ni mi 8. decembra nismo znali šta nas tačno čeka - kaže Anđelić. Objašnjava da je digitalna platforma aktivirana tek prvog dana rada punktova i da je bilo neizbežne nervoze, jer za svaki objekat mora da se podnese posebna prijava, što zahteva vreme i pažljiv unos podataka.
- Za jedan objekat potrebno je oko 12 minuta da se sve unese kako treba - navodi ona.
Uprkos početnoj neizvesnosti, građani dolaze, ali za sada „sporadično“, dok se veće gužve očekuju kako se bude približavao rok za evidentiranje.
- Rok je kraj marta, mada postoji mogućnost da se produži za 30 do 60 dana. Ipak, savetujem svima da ne čekaju poslednji trenutak - poručuje načelnica. Ističe da se građani, ukoliko naiđu na gužvu na jednoj lokaciji, slobodno mogu uputiti na drugu, jer su kapaciteti raspoređeni tako da se pritisak ravnomerno raspodeli.
- U Domu sindikata je, recimo, mnogo komfornije - dodaje ona.
Na punktovima je angažovano devet službenika, ali se poslu priključuju i zaposleni iz urbanizma, građevinske inspekcije i stambeno-komunalnih poslova, kako bi se ubrzao rad.
- Čak smo i moja zamenica i ja dobile sertifikate da radimo prijave. Svi smo se uključili, jer želimo da ovo završimo kako treba - kaže Anđelić.
Kada je reč o dokumentaciji, naglašava da je u prvom koraku dovoljno doneti ličnu kartu i dokaz o vlasništvu, ali i da građani treba da budu spremni da odgovore na dodatna pitanja službenika.
- Sve ono što nam kažete čuva se kao službena tajna i koristi isključivo za ovu proceduru - ističe načelnica i apeluje na strpljenje:
- Važno je da sarađujemo i da budemo jedni drugima na usluzi, jer će samo tako proces teći glatko.















Ostavite komentar